Konståkarna Borås

Klubbkläder
Ex på klubbkläder
Fleecejacka

Som medlem i klubben får du köpa klubbens fleecejacka till ett mycket förmånligt pris. Finns i storlekarna 110-160 & XS, S, M. Pris: 250 kr.

Modell: Hel dragkedja fram, broderad klubblogga på ryggen.

Intresserade v.v. kontakta Nina Svensson tfn: 0730-397941

(bild kommer inom kort!)

Klubbkläder i samarbete med Intersport!

Nu finns det möjlighet att gå in på Intersports hemsida och beställa föreningskläder.
Vi har börjat med ett startsortiment i märkena Craft och Clique med baskläder för träning och överdragskläder utanför träning och på tävling.

Ni går in på www.Intersport.se och sen klickar ni in på Team och där väljer ni förening Konståkarna Borås.
Där har ni vårt eget sortiment som ni kan beställa ifrån direkt på webben och sen hämtar ni varorna i butiken i Knalleland.

Direktlänk till sidan hittar ni här

Collegekläderna från Clique är tänkta som överdragskläder likt vår klubboverall sen innan.
Där kan ni numera välja med hood eller utan samt byxor.
Även en väst har vi lagt till i sortimentet.

Craftkkäderna är mer tighta modeller och är tänkta att kunna användas både på och utanför isen för träning.

När det gäller tillval av namn så får ni välja för eller efternamn på collegebyxorna där namnet kommer stå utmed låret. Färg på texten är grön.
Namnen ni kan välja till på vissa tröjor vill vi att ni väljer förnamn vid namn på bröstet (15mm)
Och på ryggen (40mm) är det valfritt för eller efternamn. Färg på texten är vit.

Vi tackar Intersport för ett gott samarbete och hoppas att ni våra medlemmar blir nöjda med våra nya klubbkläder!